Jan Błachowicz został ambasadorem piwa Noszak – marki Browaru Zamkowego Cieszyn.

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column _builder_version=”4.4.1″ type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”4.4.1″ hover_enabled=”0″]

Zawodnik podpisał dwuipółletni kontrakt, a jego wizerunek będzie wykorzystywany w działaniach marketingowych pod hasłem „Witaj Książę!”.

– Współpraca z marką Noszak ma dla mnie również charakter sentymentalny. W Cieszynie się wychowałem, tu stawiałem pierwsze kroki w drodze do sportowego mistrzostwa. Czas połączyć siły i przywrócić blask temu miejscu oraz marce. Jestem dumny, że będę mógł uczestniczyć w jej rozwoju – deklaruje w przesłanej Onetowi informacji Jan Błachowicz.
Koncept współpracy tłumaczy Adam Leda, współwłaściciel i prezes Browaru Zamkowego Cieszyn: – Nazwa piwa Noszak nawiązuje do najwybitniejszego władcy i twórcy Księstwa Cieszyńskiego Księcia Przemysława I Noszaka. Fani mieszanych sztuk walki wiedzą, że „Cieszyński Książę” to pseudonim pochodzącego z naszego miasta Jana Błachowicza, znaleźliśmy zatem bardzo ciekawy motyw tej kooperacji. Jan jest sportowcem światowej klasy, ale nie zapomina o swoich korzeniach. To połączenie wydaje się najlepszym z możliwych. Teraz, oglądaniu i kibicowaniu Janowi, powinno towarzyszyć najlepszej jakości piwo. Piwo Noszak – mówi Adam Leda.
Jan Błachowicz będzie głównym ambasadorem działań marketingowych marki Noszak. Oprócz wykorzystania wizerunku, działań w social media, zaangażuje się również w inne przedsięwzięcia organizowane przez Browar Zamkowy Cieszyn. Jednym z nich będzie udział w „Dniach Noszaka”, które od 23 lipca odbywać się będą w Cieszynie. Tym samym kibice otrzymają niepowtarzalną okazję spotkania się z mistrzem.
– Na sportowy szczyt doprowadziła mnie m.in. nieustanna wiara w sukces. To ważne nie tylko w sporcie, ale i w każdym aspekcie życia. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie mistrzowskim połączeniem, a moi fani będą mogli emocjonować się kolejnymi walkami przy świetnym piwie – podkreśla Błachowicz.
W czerwcu br. wystartowała kampania wspierająca launch nowej odsłony piwa Noszak. Nieznacznie zmieniła się receptura piwa, a najbardziej zauważana zmiana dotyczy sfery wizualnej opakowania: etykieta zyskała złoto-niebieską kolorystykę, złotą krawatkę i nowy kapslem w barwach Księstwa Cieszyńskiego. Wizerunek księcia Przemysława I Noszaka, który został odmłodzony i otrzymał atrybuty: zwój dokumentów z pieczęciami oraz miecz za pasem. Strój Księcia Noszaka zdobi orzeł Piastów Cieszyńskich. To bezpośrednie nawiązania do lokalnych symboli, ponieważ produkt jest dedykowany kanałom sprzedaży na terenie Śląska Cieszyńskiego i okolic.
Urodzony w 1983 roku w Cieszynie zawodnik mieszanych sztuk walki wagi półciężkiej, także utytułowany grappler i zawodnik boksu tajskiego. W latach 2011–2014 międzynarodowy mistrz Konfrontacji Sztuk Walki (KSW) w wadze półciężkiej. Od 2014 roku związany z Ultimate Fighting Championship (UFC). We wrześniu 2020 r. jako pierwszy Polak w historii zdobył najwyższy laur w mieszanych sztukach walki (MMA) – mistrzowski pas UFC w wadze półciężkiej, który obronił w marcu tego roku. 30 października br. stoczy kolejną walkę w obronie pasa mistrza świata.
Browar Zamkowy Cieszyn to najstarszy polski browar, w którym od 1846 roku, kiedy został wybudowany przez arcyksięcia Albrechta Fryderyka Habsburga, nieprzerwanie warzy się piwo metodami tradycyjnymi. Browar w swoim portfolio ma ponad 50 piw, które łączą tradycję z nowofalowym podejściem: od jasnych i ciemnych lagerów, przez piwa górnej fermentacji z dodatkami i mocno chmielone, na stylach leżakowanych w baczkach po mocnych alkoholach kończąc. Kompleks Browaru Zamkowego Cieszyn jest włączony w śląski Szlak Zabytków Techniki.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]